My dreams

När man redan föds med att allt går fel............

Dagarna går så långsamt.

Kategori: Allmänt

När man närmar sig flyttdagen blir dagarna extremt långa och tiden står stilla.
Tycker jag gjort det mesta men det är massor kvar. 

Får ligga i lite nu under påskhelgen. Tyvärr är ju tippen stängd men får försöka hinna dit på torsdag.

Wolfii och jag kämpar på med all träning,, det går sakta framåt och ibland bakåt. Har upptäckt att gatuhundar inte är så välkomna i detta landet.
Veterinärer kan alltså neka att vårda ett djur om det kommer från ett speciellt land. 

Men vi har fått tips på en som inte diskriminerar djur utan vårdar alla. Men jag överväger att skriva till länsstyrelsen att detta är under all kritik i dagens hårt reglerade djurskyddslag.

I flytten skall jag ta med mig min gräslök och smultronen, hoppas dom kommer gilla livet i city.

Så sista månaden innan flytt får man passa på och njuta av lantlivet, hade en blåsig men varm kväll här igår så vi satt ute på läsidan en stund och njöt.

Kommentera inlägget här: