My dreams

När man redan föds med att allt går fel............

Slut på påskledigheten.

Kategori: Allmänt

Det gick alldeles för fort, men en del blev gjort och vila. Jag har blivit bra på att ta dom där micropauserna och låta hjärnan varva ner.
Efter den hårda utbrändheten jag hade 2019 har jag fått lära mig mycket nytt om min kropp. Som dom alla signaler kroppen sänder men vi bara kör på. 
Dom minnen och förmågor jag förlorat kommer aldrig åter och nu ångrar jag mig djupt att jag offrade det för ett jobb och förhållande. Ett jobb jag sagt upp mig från men motvilligt gick tillbaka till då sambon tyckte det var ekonomiskt bäst. Han som ändå aldrig älskade mig.
I 17 år gick jag på att han älskade mig, hur jäkla dum är man!


Men nu är det bara till å skämmas och gå vidare.

Hittade en tumör på lilla Selma idag, i Sverige opererar man ju inte mindre djur så vi vet att vi nu har henne en kort tid till innan hon lämnar oss.
Fina lilla Selma 💖

Robin har ju fått något konstigt på huden, så där får vi se vad veterinären säger men en dos antibiotika får han nog räkna med.

Alltid är det något. 🥴
Godnatt. 

Kommentera inlägget här: