My dreams

När man redan föds med att allt går fel............

Vi börjar om.

Kategori: Allmänt

Vi provar att komma igång igen. Inte lätt när man aldrig har dom där lyckliga inläggen man alltid läser om. I mitt liv går det mesta fel.
Det enda som har blivit bra är kidsen, sen har väl dom gett utmaningar i sig.
Jag måste ha krossat så många speglar i mitt liv att jag aldrig kommer få riktig lycka eller det är helt enkelt ingen idé för en spegel att gå sönder för jag har fyllt på med olycka för hela livet.
 
Men, nu har jag kommit till år 48 av livet och visst har jag haft lite lycka någon kortvarig sväng.
 
2021 börjar som ruinerad, nybliven singel och olyckligt kär! Perfekt start, så då sätter vi igång och letar nytt jobb, bostad och hoppas han kommer tillbaka. 
 
Var på en intervju idag för första gången på 20 år!! Jäklar vad nervös jag var, men det gick bra.
På torsdag skall vi kolla på en ny lgh, om jag landar det nya jobbet så har jag ändå inte råd med den hyran. Perfekt, som det brukar.
 
Godnatt
Kommentera inlägget här: