My dreams

När man redan föds med att allt går fel............

Vill ha en ny laptopp.

Kategori: Allmänt

Hej-
 
Ny dag, gick inte bättre. Kommer inte få betongjobbet jag sökt men ytterligare en konsultchef som vill ha in mig på lager men det är ju det jag vill lämna! Så sluta föreslå lager!
 
Arbetsgivarna är så besatta av att erfarenheten skall vara lång så en som jag får inte ens en chans att visa att jag kan.
Jag vill köra maskin! OKEY!!
 
Skit samma.
 
Idag är en speciell dag. För 10 år sedan fick min mellersta en benmärgstransplantation.
En främmande person valde att ge mitt barn en chans till. Vi vet inte vem denna person är men vi hyllar hen och alla andra som har donerat till någon. Idag tänker vi på er underbara männoskor.
 
Vi älskar er!!
 
Imorgon skall vi kolla på en lägenhet i centrala byn och kanske komma ifrån detta usla ödsliga torp vi flyttade till efter separationen i somras.
Jag skulle vilja göra separationen ogjord men jag vet att jag gjort rätt då han inte har ett intresse av att dela sitt liv med mig, jag fyllde bara ut tomrummet så han inte var ensam när han var hemma. Men han levde sitt egna liv.
Men varje dag är en plåga när man älskar någon som inte riktigt känner detsamma.
 
Bristen på biler är för att teckningen här i skogen inte klarar av att ladda upp något! Men förvänta er ingen skönhet, det sitter en risig kärring bakom skärmen. Låt er dock inte avskräckas för hon är inte farlig ser bara förjäklig ut!
 
Ha en bra kväll!
 

@brustethjärta @nyttjobb @leukemi  

Kommentera inlägget här: